Plugg plugg..

Hejsan!

ursäktar för väldigt suckig uppdatering idag, men jag har faktiskt tagit tag i (dom få jag har) läxorna! Visst är man väll lite ball??
Tänkte liksom att det är lika bra att börja göra dom nu, så att man inte har så mkt dagen innan liksom. Det är mkt smart tänkt av mej, men vi får väll se hur det blir med det lite längre in på terminen..:P

Men då vet ni iaf vad jag har "roat" mej med dom hära timmarna..okej, har såklart inte bara pluggat. Va en stund på jakan station med Sanna, Atosa och Lajse-majse och bara snacka lite...om saker.. ;P hehe.

Har även garvat jäkligt mkt idag..haha!! Tänkt va man kan ha kul åt tråkiga saker, hehe..


    
 hmm...?? min gissning är att det är jag och Sanna och någon spegel i ett tak..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0