Hemma

Helluu!!

Nu har jag kommit hem från den första riktiga skoldagen!! Och fy fan va jag är trött och seg!!! Känns liksom som att jag inte finns lite..så trött är jag...
Iaf, så har denna dag mest bestått av att få nya böcker och sånna stuff i dom olika ämnena. Och så har det (såklart) varit jäkligt mycket betygsnack...asså shit, känns så jobbigt med betyg!! Hur ska jag överleva..?
Jag vet! TH.... ;) yeeeej! haha. Och så kan jag se fram emot Liverpool och EMA galan, om jag nu ska dit (fast mamma har faktiskt gett mej riktigt mkt hopp om det!! så please liksom!!)

Och en tragiskt grej, jag har bara träffat LM, Sanna och Tingelosa en gång på hela skoldagen!! :( Så blir det väll när man går i helt totally olika klasser (A och D liksom..). Man har ju andra kompisar, men endå!! Nu måste det bli allvar på franskan också..ingen LM att garva med åt "Le coqs" och sådära...hahaha XD
Fast det blev lite garv idag på SO:n...hahaha....



       
 Mina och Sannas (så olika) skor på färjan till Åland i 7:an...känns sååå längesen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0