Dagen

Hellusan!!

Då var denna dagen slut den också..eller ja, slutade för längesen men va i jakan och kolla in lite nya kläder med the girls och sen har jag käkat pankisar och sen har jag inte riktigt pallat..men nu är jag här ändå! :D

Har tittat på mina TH-videos..amazing...svårt att fatta att jag faktiskt har filmat det dära helt själv..med min kamera, att hela jag faktiskt stog där.. :')
Jag vill gärna ladda upp lite videos hit till bloggen, men det tar typ minst en halvtimme att ladda upp dom på YT först..och det är jäkligt jobbigt..:(

Och sen är jag sur över att jag är pank!!! Vill ha CASH!!!!!!!!!! Vill shoppa, nyyyya kläder!!! Bajs, kiss, korv för att man är fattig just nu...;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0