Busigt värre

Innan jag tar och käkar något så tänkte jag bara visa en liten busig sak som skedde i Genéve sista dagen, innan vi skulle åka till flygplatsen...


                      Den här lappen la Sanna Toalocket, okej??


                 Och den här lappen la Sanna i TOALETTEN!! XD


Haha, ja ni, undra va städtanterna sa när dom fick se detta...haha..asså va tråkiga man kan va..hahaha! Och vi haffade ju in väldigt många franska ord under helgen i Genéve, så man måste ju såklart visa vad man kan! ;P

Kommentarer
Postat av: Klara

haha det önskar jag också ;D jag tror att städtanterna blev överlyckliga när dom såg dom där lapparna ;D

2008-08-19 @ 19:31:23
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0