Tråk lördag!

Hejsan alla små älsklnigar! (;

Idag har det varit en ritigt tråkig dag. Har läst ut hela svenska boken (ush!) Är inte direkt en läslus, eller vad det kallas. Men nu är den utläst, och jag har gjort hela 5 uppgifter!!! (man ska göra 7) Hinner nog med en till uppgift lite senare idag. Sen blev jag tvingad att kratta trädgården..(haha) Det är sån här städdag i vårat område, och jag hade faktiskt inget val. Men nu är ju det gjort, det också.

Mår lite bättre idag, men inte helt perfekt. Imorrn blir jag nog friskt, skulle jag tro. Och glada nyheter; hela science fair är klart! =D Sanna, den lilla duktiga flickan har gjort klart det!!! =D Tack, tack, tack! Nu slipper man oroa sej för det också.
Vädret idag har väll inte varit det allra bästa. Det har inte varit strålande sol, men som tur är inget regn eller något sånt. Det har faktiskt varit helt okej.
Min pappa är lite komisk också! =P Han håller på att såga ner en liten gran med en sån där vanlig såg (om ni fattar? =P) Han ser fett komsik ut, kunde inte hjälpa att jag råka filma lite.. XD haha, jag är ju fan töntig..ha ha ha.

Ha en fortsatt bra dag!

Puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0