Torsdag

Hej!

Då var nästan hela veckan avklarad då! Ännu en gång! :) Vill bara påminna att om en vecka (exakt!) kommer min lill fluffboll! =D  Naa, så sött! :)

Ännu en dag med vackert väder, så härligt! Vill verkligen köpa ett linne från Gina med små ankare på...perfekt med leggings! Men det går inte just nut, för att jag får mina pengar nästa vecka.. :/ Och det är bara 3 kvar!!!! Jag säger bara om NÅGON köper slut dom så faaaaan!!!!!! :@   haha, men jag vill verkligen ha det. :)

Idag kom LM tillbaka efter 3 veckors semester i Dubai (gris, visst?? =P) Det är skönt att hon är tillbaka! Vilka trista francaise lektioner det har varit utan henne..Men nu är hon tillbaka om jag fick en liten gåva av henne XD haha, ett vad ska man säga 'paket' smartisar med en Ariel figur på. haha, flumm! :) Sanna och Atosa fick också varsin, fast med en Snövit och en Askungen...Visst är vi balla!!?? =D haha.

Och, jippie jippie! Jag är klar med min klocka på slöjden! =D Min lärare måste bara sätta in ett urverk, sen får jag hem den! ;) Då visar jag er självklart hur den blev!

Hoppas ni haft en bra dag, och fortsätt ha det!

Puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0