Torsdag

Hej!

Nu är jag hemma från skolan (eller för ett tag sen) och jag har käkat lite ice cream med mkt grädde och kolasås. Så otroligt gott måste jag säga! Har också just hämtat min lillebror..eller han är kvar på dagiset men..haha! Han vägra seriöst gå hem!! Börja skrika och gråta och dampa loss liksom! Så nu står min mamma där istället för mej, tack!! :)

Franska provet idag gick inte bäst, men jag tror det gick bra. Kunde faktiskt allt förutom lite dumma sportfrågor. Fatta inte ett piss om hur man svara "med koreckta meningar" på dom. Men det gick väll lite bra, iaf.

Och jag måste tacka! Jag säger TACK! Till Gud och alla änglar, eller vad det nu är som styr över vädret. Tack, för att lite sol har kommit fram!!! Blev så sjukt glad när det lös lite ljus över skolgården, haha! =P

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0