Torsdag

Hej!

Torsdag idag, fredag i morgon! ;)
Hade science (NO) prov idag. Det handlade om astronomi. Lite svårt måste jag väll säga..hade ingen aning om vad meteorer, asteroider (typ =P) och kometer va..uups. Men typ allt annat är jag nästan helt säker på att jag fick rätt. 
Gick runt i jakan med Sepideh. Jag var fast besluten om att köpa någonting fint, men jag hitta nada! Förlåt H&M, men just nu har dom inget som är snyggt! Inte det jag sett iaf, haha. Och Gina har väll lite sådär (jeansen är assnygga!!! Och klänningarna också!! =P). Men vi hamnade på burger king istället. Det var ju också nice ;) 
Och jag måste börja blogga lite mer..har börjar "halka efter" lite, hihi.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0