Tisdag

Hellu!

Hoppas allt ät bra!
Jag mår galant och börjar sent idag! (; hehe. Hade lite klädproblem i morse. Asså min garderob är nästan överfull, men jag tycker ändå att typ allt jag har där inne är gammalt och fult, och pallar inte ha på mej det. Så asså, Daaah!!! Jag måste shoppa! Idag ska jag försöka, mitt bästa på att köpa minst en grej. Jag måste ha något till Valborg imorrn :) 
Shiit! Det är Imorrn!!! Fan va fort tiden går. But I looove it! ;)

Kör på som vanligt idag, med vanligt schema. Imorrn däremot, blir det lite ändringar efter lunch. Sen, vad händer??
Man blir en doggy ägare!! Sen på torsdagen (; hihi..

Ha en strålande dag!

Kram
/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0