Tisdag

Shooov! ;)

HUr är det med er då??
Med mej är det topnoch, ;) Det är helt okej, med andra ord =P
Igår fick vi hem den nya buren till Tuffsie (vi hade en alldeles förstor förut, =P). Asså shiat! Guuuv, jag snackar om den dära hunden 24!! =P haha! Jag är inte värsta nörden, absolut inte! Men det är bara såå exiting, liksom..hihi.
 Det skulle alla tycka!! XD

Idag kommer det att gå fort, det lovar jag! Har bara typ 4 lektioner. Och på franskan är det bara film, Taxi 4 (skit bra =P) så asså det räknas inte som en lektion. OCh sen är det onsdag, och på kan man liksom tänka "i övemårrn är det fredag" haha, och då går hela veckan fort!
Man måste tänka positivt, haha!

Idag känner jag att jag vill shoppa! Bara någonting! Jag måste passa på innan Tuffe kommer (nu snackar jag om han igen..) För då måste man snabbt hem för att passa han. För mamma kan ju inte va hemma heladan, liksom ;D hehe.
Så jag vill bara köpa någonting fint och nytt, och lite smycken, absolut!
Finns inte så jättemkt i jakan, men det är bättre än nothing!

Ha det gott!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0