Tisdag - Nu funkar det igen!

Hejsan!!!

ååååhhh!!!! Äntligen funkar den hära dumma hemsidan (blogg.se!) Har inte kunnat blogga någonting på två hela dagar!! Guuu så jobbigt!!! Men nu funkar det igen! :) Men jag kan inte skylla på blogg.se, dom håller faktiskt på att byta plattform. Lite sympati får man väll ha för dom :) Men det är jobbigt att inte kunna blogga!!!

Måste säga att jag just blev lurad av min farmor..=P haha. Lättaste skämtet och jag flippa ur! Hon kom och sa att det var en skitstor spindel i mitt rum..och jag gick på det. Haha, jag är verkligen lättlurad. Och eftersom jag verkligen hatar, hatar, hatar spindlar fick jag damp!! hihi..
Glöm nu inte att det är 1 april idag..mitt tips är att inte tro på vad någon säger på hela dagen (det är ju mest safe) hihi =P

Men men, har inte så mkt att säga just nu! Bara att jag är överlycklig att blogg.se funkar! :)

Kram!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0