SÖndag

Hejsan hoppla!
Hoppas ni mår bra, det gör iaf jag! Jag är nästan helt frisk nu! =D Så imårrn är jag tillbaka igen!! (; Till science fair. Gu, vilket tjat om det där science fair, asså! haha. Och det är sååå otrolig bra väder idag!! Det är egentligen synd att sitta här inne framför datan, därför ska jag kuta ut direkt när jag är klar med detta inlägg =P
Jag tänker flytta ut mej och göra dom sista läxorna ute i den underbara solen! Riktigt härligt! =D

Imorse stog jag och stekte plättar! Jag och mina matkunskaper är inte så stora (fast jag Älskar mat XD) men jag måste ändå säga att dom blev rätt så lyckade, faktiskt. Riktigt  goda! (;

Men nu är jag tom på saker att skriva! Måste ut, ut, ut!!!

Ha det bra ni med!!!

Puss, puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0