Onsdag

Hej!

Hann inte blogga något alls i morse, hade lite brådis (fast jag fick skjuts..). Men nu är jag hemma och hela dagen är avklarad. Har både dansat och käkat superduper goda "hot brownies" och en liten burger ;)
Jag säger det bara, testa Hot Brownie på BK!! Me love it! (tror sanna också gör det)
Har också köpt ett par svarta shorts frå n H&M, 98kr! Fanns inte många svarta kvar, så jag passade verkligen på! Men just nu har jag inga små mynt kvar i plånkan. Men mamma är "skyldig" mej 150, och snart får jag månadspeng, (XD) så då får man ju in lite i kassa, XD

Känner BIG stress inför science fair!!! Jag och Sanna har det verkligen tufft nu asså!! VI har hela två diskar kvar att diska (vi gemför diskmedel) och det är på måndag, så vi får jalla på lite. Oh!! Juste, höll på glömma!! haha, Julia har också hoppat in i vår grupp.
Men i morrn drar vi hem till Sanna för att diska med mitt diskmedel (finish powerball =P) Sen har vi en disk kvar..hmmm, när bli den av??? haha!!!

Nu måste jag fråga er alla en sak: Tycker ni att detta låter kul:  "Ja, det tror jag inte" XD
HAHAHA!!! När man är lite flummig (jag då) så garvar jag sönder åt detta...hahaha!!! Askul!!! Men jag har knäpp och konstig humor, verkligen, det har jag.
Jag har verkligen garvat mkt idag, och det är ju kanonbra! ;) haha.

Aja, puss på er!!
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Lexie

hoppas du får en bra kväll :D

2008-04-16 @ 18:21:35
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Soha

Hoppas du får en bra dag :)

2008-04-16 @ 18:42:44
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0