Monday

Hejsan hejsan!

Hur har eran dag varit? Bra, dålig?
Min dag har varit helt underbar! haha. Det har inte hänt något speciellt, men det har varit roligt och den har gått så otroligt fort! Okej, med "underbar" överdriver jag kanske lite. Men den har absolut inte varit dålig! :) Det har både varit soligt, väldigt solig och lite regnigt på eftermiddag..men det har inte gjort så mkt, faktiskt. Eller, jo, jag frös typ sönder mina händer, :/ haha
Var en liten sväng i jakan med Sepideh och Sanna. Vi var otroligt töntiga!!! XD Alltså, RIKTIGT töntiga! Och kanske lite trötta, och lite flummiga, på samma gång. Iaf, så såg vi våran vän Sarah stå och kolla på lite saker med hennes kompis. Och töntiga som vi är, så "smög" vi på dom...HAHAHA!!! Asså typ hela H&M kolla lite snett på oss, för vi typ sprang runt och gömde oss bakom massa hylor och "täckte" våra fejs med några böcker, XD
Jag sa ju, Tönt Varning, kanske?? =P
Men asså ibland har man faktiskt lite rätt till att vara en tönt. Vi har alla en liten geek inom oss, XD

Måste bara ta upp det hära lilla tragiska som hänt, också. Detta med lilla Engla. Asså det är ju så jävla hemskt! Hur dum i huvet kan man vara, om man tar livet av en 10-åring!!! Det är helt psykat!! Synd att detta inte var U.S.A, så kunde han fått dödsstraff..
Okej, jag kanske är lite hård, men vad?, han har inte bara tagit en liten flickas liv, utan han har ju också dödat andra tjejer.  Helt psykat man, helt psykad!!! Jag tycker så synd om Englas familj!! :'(

Men nog om tragiska grejer nu...Nu ska vi ta upp någonting roligt! =D
Jag kommer inte på något just nu, men, haha! =P Eller, jo kanske, lite roligt. På onsdag ska vi få välja vilka vi vill dela stugor med på Åland! :) Ska bli såååå kul!!! Man ska typ vara 6 i varje stuga, så man ska välja 5 ;P
Det ska bli så very funny på Åland!! Längtar!! ;)

Kramar och pussar
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0