Måndag

God morgon, kära läsare!

Nu, finelly funkar datan helt galant igen! =D Fick väldigt mycket flipp igår, men vem skulle inte ha fått det?? Att blogga är ju Allt!!! Haha, ne men jag skulle inte klara mej utan det :)
Jag somnade typ inte förren tolv igår (jag brukar faktiskt somna vid 10-11 annars!! Visst är jag ball?? =P) och jag som behöver mycket sömn är nu jävligt trött.. :(

Jag har en känsla av att det kommer bli regnigt denna vecka...eller idag och typ dom närmsta dagarna. Det ser lite grått ut :( Inte bra, nej nej!! Det måste ju vara fint väder på torsdag, då man får en liten pälsboll i familjen!!! :) Har förresten fått en ny bild på honom (Tuffe, om ni inte hänger med. Alltså hunden..) Jag visar er lite senare!

Idag har jag då en lång dag, men det kommer gå fort! Jag kan slänga in en Dagens Outfit typ, snart! Kan gå och fota en med det samma!! (;

Puss på er!!

/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Linnéa ska du va me Sanna på Valborg?? haha eller typ.. för jag gör inget då å undrar om lilla vi inte kunde träffas? (A) saknar diiig

2008-04-28 @ 18:05:10
URL: http://langenojas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0