Love is in the sun! :)

Hejsan!

Vilken härlig dag det har varit! Min lilla bedömmning på att det skulle bli regn var helt fel! Eller jo, det "duggade" lite på morgonen, men sen blev det ju strålande sol! =D Jätte härligt!

Hade läxförhör på SO och det gick verkligen galant! Alla rätt! 11 av 11! Toppen!! hihi. Men det var också toppen lätt. Och på franskan ser vi nu på Taxi 3!! = D Asså jag verkligen älskar dom dära Taxi filmerna! Så balla, och roliga! Jag tipsar er om dom! (;  Ni vet Emma Wiklund är med, hon är grym på franska! (;

Sitter här med min lilla kissemisse i knät och är typ mätt!! Jag är nästan alltid mätt, och det är inte bra!! haha.

image224

image225(snacka om CP bild!! Det ser ut som om min rumpa typ är enorm, och mina ben ser psykade ut!! haha! Bara så ni vet, så ser jag Absolut inte ut på riktigt!!! =P haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0