Lördag

God förmiddag!

Idag har jag städat! Jag har städat som jag aldrig har gjort förut, och det finns TVÅ anledningar till det!! haha..Först såg jag en spindel som typ bodde inuti en tavelram..eyuuuwww!!! Jag är verkligen jättejätte rädd för spindlar. Jag har typ fobi. Hemskt! Så jag fick lite attacker och skrek, men sen så, ehm, ja..dog den.. :(
Sen så skulle jag ta bort en tröja som låg på min stereo, och på tröjan satt...EN TILL SPINDEL!!! Och det var droppen =P. Jag vägrade gå in i mitt rum och jag typ skrek och allt sånt där. Tillslut så kom mamma och tog bort den..hehe XD Och sen så var jag bara tvungen att städa mitt rum riktigt ordentligt!! Det var inte kul, men det var värt det! (om jag nu inte hittar flera spiders..) Men nu är det faktiskt fett snyggt därinne också. Så det kanske var bra?? Iaf, så är det klart nu.

Har också hunnit med en liten solning utomhus (nähä!!=P) Riktigt varmt ute! Och et är riktigt bäst då..:)

aja ha det bra!!

Kram!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0