Hos Sanna

Hejsan svejsan bloggen!

Sitter här, hemma hos Sanna och bloggar jsut nu!! På hennes otrioligt SEGA data!!! =P haha. Jag ska inte mobbas..men Sanna har ett problem..seriöööst, faktiskt! Vad det är säger jag inte..men Sanna vet, och hon skäms... XD Va flummigt.

Idag har vi typ garvat sönder, (jag, Sanna och Atosa) på två olika toaletter, haha!!! Först kom rektorn och "sa till oss" näe, han skämta bara, XD Sen kom vår sura engelskalärare och sa till oss på riktigt. Ja, kul var det iaf! haha

Ja, jag har inget nyttigt och skriva. Jo, jag är fett mätt!!! Vi har typ käkat asmycket! Inte konstigt att jag är tjockis..haha, jah tycker iaf det, XD

aja, hej då!!!

Kram
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0