Hemma igen

Hej allihopa!

Jag ursäktar för väldigt dålig uppdatering! Har haft annat för mej, ;)
Men nu är jag tillbaka igen. Känns good!

Har inlett en sockerfri helg. Eller, jag och Sanna har kommit överrens om det. Inget socker på hela denna helg. Det gäller liksom godis, glass, läsk och sånt. Inte ens chips får hamna nere i våra magar. Nej, nej! Inget sånt onyttigt! Det är frukt som gäller!! haha, blir fett svårt! Märkte liksom när jag kom hem att dom hade köpt massa godis och glass..plågsamt!! Men, men..vi gör ju oss själva en tjänst, XD haha. Va duktigt jag tänker, :)

Har också gjort lite läxor. Pallade inte göra allt! Har väldigt mkt att göra..men man måste ju få lite ledig tid.
Ja, det va det då!
Och jag måste bara säga att Lilla Al-fadji är en riktigt skön snubbe!! haha (men Björn Gustafsson är ALTTID min älskling!! XD)

Ha en bra lördag!

Puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0