Härlig vårsol med lite (mycke) vind

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från all skola och Jakan. Hittade för den delen inte ett piss!! Mitt vackra, snygga, underbara ankar linne från Gina fanns bara i XL!!!!!!!!! Och det var bara En enda kvar, och det var storlek XL!!! Asså, shiit just i det ögonblicket när jag insåg att jag inte skulle kunna köpa det blev jag sur! Riktigt sur!  Men det är inget att grubbla över just nu! Hittar väll något, någon dag .....
Vädret idag var jättevarmt och skönt, men ojsanbojsan vad det har blåst!!! Så självklart har jag några superheta "blås" bilder från dagen (; hihi


image230

                         Och nu Årets 'hetaste' Bild på Sanna och Mej!! Enjoy (;

image231


             Haha, vi blir nästa Top Model, när dom ser denna bild, utan tvekan!!

Kommentarer
Postat av: Malin

okej jag hade nog inte tänk på det om jag såg dig=)
Har du varit där någon gång?

2008-04-30 @ 07:41:30
URL: http://Minnan.blogg.se
Postat av: anna

Fina bilder

2008-04-30 @ 11:23:07
URL: http://sweetgiirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0