Friday

Tjenare!

Äntligen fredag! Ojojoj, vad veckorna rusar förbi, haha. Det går verkligen fort. Snart är det sommarlov :) Nice, nice! Sitter här och käkar lite godis här framför datan. Jag vet, jag är värsta Anna Skipper (;

Idag har det varit bara bra. Soligt väder för hela slanten. Asså det har typ inte varit ett enda litet moln på himlen idag, eller dom senaste dagarna! All den där lite 'efterblivna' vintern som vi hade förut tar typ igen sej?? =P haha. Men jag lider inte direkt av det. Absolut inte.
Har äntligen fårr ett nytt lösen på min data- användare i skolan. Hade glömt bort vad mitt lösen va efter jullovet..(opsi) Men nu har jag fått ett nytt, så allt funkar som vanligt. Great. Annars, ja inget speciellt har hänt, men det har ju självfallet varit en riktigt bra dag ändå. :)

Tudilo! (;

puss
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0