Fredag

Hej hej!

Ush vad jag mår dåligt! Åkte till skolan som vanligt i morse men gick hem direkt, pallade inte! Jag mådde otroligt sämst..mår inte så bra nu heller, men det är bättre. Lite skönt är ju iaf att det är fredag och så underbart väder. Synd att jag bara inte (just nu) kan njuta av det :/

Hann iaf hämta lite "värdefulla" läxor från skolan innan jag stack. Är helt enkelt TVUNGEN att göra en svenska grej som ska vara klar om en vecka, och jag har knappt börjat...Måste ta tag i det, men inte just nu. Absolut inte!!
Ush, guu va illa jag mår om jag tänker på toast...ush, ush, ush!!! Fy va äckligt! Får inte tänka på det.

Den enda lilla fördelen med att vara sjuk just nu är att jag får sitta här hemma medans alla i plugget sitter och räknar matte!! ;) thithithi...
Plus!!!, att jag missar gympan!!! Haleluja!! =D haha, men ush..jag mår illa..=P

Puss!
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0