En tråkig lista..

Vad heter du? Linnéa
Vad har du på dej? Mjukisar och ett "jag är fjortis linne" XD (fick av mina söta vänner LM, jojo o Sanna)
Lyssnar du på något just nu? Nope, det är helt tyst...
Hur känner du dej? Trött, :)
Säg ett ord du tänker på just nu som gör dej glad; Kullersten....(XD HAHAHAHAHAHAHA!!!)
Dagens planer? Absolut ingenting, tråk dag...
Känner du smärta? Nej, faktiskt inte, =P
Vad är din dråg? Dråg?? isåfall Skratt, skratt och garv!! XD
Titta runt i rummet du sitter i, och berätta vad det första du ser är; En Ö&B (överskottsbolaget XD) påse, skumt..
Vad åt/drack du senast? Apelsinjuice :)
Vad var det sista du tänkte på innan du somna? Att måla naglarna, haha
Hur många språk kan du? 2, engelska och svenska. Lite franska (men det gills inte!! =P)
Frukt eller grönsak? Frukt!!! Såklart!! hehe
Är du lättstött? Ne, det tror jag inte, =P
Vad ser du fram emot? Soligt väder!!! (det är ju regn nu) och Tuffe, liten!! =D
Hur hälsar du på en gammal tant/gubbe? ähm, typ "hej"?? :/



                                                                   haha, jag har rätt tråkigt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0