Detta är beroendeframkallande!! =P

                                                         image193

                               Har ni spelat det här spelet på mobilen? (om ni har det)
                         Det kanske bara är ja (o sanna) som är helt NÖRD på detta!!!
                                                  haha, men jag spelar det typ 24!
                                                                 RIktigt kul!
                                    Mitt rekord just nu är 2400- lr 2500, inte säker ;P
                                      Och man ska ju uttala det som Jag säger:
                                                       Quadra Pooop!!!! XD

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jodå, min dag har varit underbar :) Solen har varit framme vilket har gjort mig extra glad :)men nu så regnar det dock :P

2008-04-16 @ 19:12:26
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0