Dagen som den varit

Ja, hejsan igen!

Idag har onsdagen varit, först snöig och väldigt snöigt från himlen, =P. Nu, är det istället regn. Båda är lika ushiga, men just nu föredrar jag regn..belive it or not, men ingen mer snö för mej tack! Vill ha vår, fort som fan!
Har just kommit hem från dansen där jag och Sanna (o två andra tjejer) har shakat loss. Eller nog mest jag och Sanna, dom andra kan ju vara lite "stela" (föråt...=P) Jag glömde mina mjukisar, så jag fick dansa med jeans. Var lite, bara lite (mycket!) svårt att stretcha i det..hehe. Men det gick ;)

I Eurovision i skolan idag, var det bara 2 deltagare!!! hihi, XD Det var Sarah och någon annan tjej från 6:an. Sarah vann, såklart!! Grattist, tjejen!!! =D
Det var faktiskt skojj att titta på! En kille från en anann 7:a (gick faktiskt i hans kalss förra året!!! XD) trollade litegrann. Han är verkligen skitbra!! Jag lovar! Jag svär, han kommer bli Sveriges nästa Joe Labero (eller hur han stavas) i framtiden! Asbra! Verkligen! Och som sagt, så HAR jag gått i hans klass förut! Bara så ni vet, om han blir känd!! =P haha, va flummit XD

Nu tror jag att jag ska gå in på coop.se och bygga en gubbe av 'matvaror" hihi, flummbumm! Jag och Sanna gjorde en gubbe på våran datalektion på science (no). Vi döpte "konstvärket" till "Berit på Vift". Måste säga att det var en underbart vacker teckning, eller vad man kan kalla det för, XD

Pussar
/Linnéa G.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0